Een e-mailhandtekening maken
Ga naar Instellingen > Alle Outlook-instellingen weergeven > Opstellen en beantwoorden.
-
In e-mailhandtekening, typt u uw handtekening en gebruikt u de beschikbare opmaakopties om de weergave te wijzigen.
Opmerking: Per account kunt u maar één handtekening gebruiken.
Als u wilt dat uw handtekening onder alle nieuw opgestelde e-mailberichten wordt weergegeven, schakelt u het selectievakje Automatisch mijn handtekening toevoegen aan nieuw opgestelde berichten in.
Als u wilt dat uw handtekening wordt weergegeven in berichten die u doorstuurt of beantwoordt, schakelt u het selectievakje Automatisch mijn handtekening toevoegen aan berichten die ik doorstuur of beantwoord in.
Als u deze opties niet selecteert, kunt u uw handtekening handmatig toevoegen aan een geselecteerd bericht. Zie Uw handtekening handmatig toevoegen aan een nieuw bericht voor meer informatie.
Selecteer Opslaan wanneer u klaar bent.
Uw handtekening handmatig toevoegen aan een nieuw bericht
Als u een handtekening hebt gemaakt, maar niet hebt gekozen voor het automatisch toevoegen aan alle uitgaande berichten, kunt u deze later toevoegen wanneer u een e-mailbericht schrijft.
Ga naar uw postvak en kies nieuw bericht.
Typ uw bericht en kies vervolgens > handtekening invoegen onderaan het deelvenster opstellen.
Als het e-mailbericht klaar is om te worden verzonden, kiest u Verzenden.