EAGLE Facturatie

 

Doel

Met deze functie kunnen gescande facturen rechtstreeks naar de juiste map in EAGLE (entiteit > Crediteuren > Facturen > Te verwerken) verzonden worden.

Werkwijze

  1. De eerste keer autoriseren
  • Meld je aan op de kopiemachine met je pincode en tik op EAGLE Facturatie.
  • Er verschijnt een melding dat SharePoint Online nog niet is geconfigureerd en dat er een e-mail met instructies is verstuurd.
  • Open de e-mail en klik op de knop uniFLOW Online autoriseren.
  • Meld je aan op de pagina die zich opent door te klikken op Doorgaan met AzureAD.
  • Na aanmelding verschijnt een melding; klik op Autoriseren. Indien nodig, klik op je Microsoft-account om door te gaan.
  • Klaar, dit is een eenmalige procedure. Vanaf nu kunnen facturen gescand worden.
  1. Facturen scannen
  • Meld je aan op de kopiemachine en tik op EAGLE Facturatie.
  • Leg een factuur op de glasplaat of in de toevoer. Kies, indien nodig, voor een andere map (b.v. 'Betalingen debetkaart')
  • Indien de toevoer wordt gebruikt, start de scan automatisch. Anders tik op Start.
  • De documenten worden automatisch naar EAGLE verzonden.
  1. Naamgeving
  • De standaard naamgeving is ingesteld op entiteit-jaar-xxx leverancier.
  • De bestandsnamen kun je zowel op de kopiemachine als in EAGLE aanpassen. Aanpassen via EAGLE maakt het typen gemakkelijker. Vergeet dit niet.